ERIMA GREECE ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΚΥΠΡΟΥ
Ως η παλαιότερη γερμανική αθλητική μάρκα που υπάρχει ακόμα, μπορούμε να ανατρέξουμε σε μια ιστορία με μεγάλη παράδοση. Η ERIMA αποκτά νέα δύναμη από την εμπειρία 115 ετών για μελλοντική ανάπτυξη. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ταξιδέψουμε στην ιστορία της ERIMA και να σας δείξουμε πώς η ERIMA εδραίωσε σταθερά τις ρίζες για premium ποιότητα, σχεδιασμό, καινοτομία, πάθος, αυθεντικότητα και κοινότητα όλα αυτά τα χρόνια στο DNA του κατασκευαστή αθλητικού εξοπλισμού. Μάθετε τα πάντα για τα βασικά ορόσημα εδώ:
1900-1928: Τα πρώτα χρόνια μιας ατέλειωτης ιστορίας
Στην ιστορία μιας εταιρείας υπάρχουν πολλές αλλαγές και περαιτέρω εξελίξεις, αλλά στην ERIMA υπάρχει πάντα μια σταθερά: Η αγάπη για τον αθλητισμό. Αυτό το πάθος μας συνοδεύει από την πρώτη μέρα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας της ERIMA. Ο Remigius Wehrstein ιδρύει στο Reutlingen το εργοστάσιο αθλητικών ενδυμάτων για την ενόργανη γυμναστική, τον στίβο και την ξιφασκία. Τα θεμέλια για το brand ERIMA έχουν τεθεί.
1928-1936: Νέος ιδιοκτήτης
Η εταιρεία αλλάζει ιδιοκτήτη. Τότε μετονομάζεται σε “R. Wehrstein & Co. Sportfabrik Reutlingen”. Λίγα χρόνια αργότερα τα τρία αφεντικά χρεοκοπούν.
1936-1951: ERICH MAK
Με την εξαγορά από τον Erick Mak το 1936 η εταιρεία μετονομάζεται προσωρινά σε “R. Wehrstein & Co., Inhaber Erich Mak, Sport- und Berufs-Bekleidung, Reutlingen” .
Μια εντελώς νέα αρχή πραγματοποιείται μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Καθώς ήταν δύσκολο να βρεθούν πρώτες ύλες εκείνη την περίοδο, οι πελάτες έστελναν φθαρμένα είδη ένδυσης. Τα μπουφάν και τα παντελόνια κατασκευάστηκαν με βάση αυτά τα φθαρμένα ρούχα, σύμφωνα με το σύνθημα “Make new from old“.
1951-1954: ERIMA
Η εταιρεία παίρνει το όνομα του ιδιοκτήτη της ERIch MAk και αποκτά νέο λογότυπο. Η επωνυμία που χρησιμοποιείται στο εξής εδραιώνεται στην αγορά. Η επωνυμία ERIMA συνδέεται με αθλητικά ρούχα πρώτης κατηγορίας και τίθεται έτσι σε πορεία ανάπτυξης και επέκτασης. Ένας δεύτερος πυλώνας αναπτύσσεται με τον τομέα των μαγιό.
1960-1972: Χρυσός, ασημένιος και χάλκινος νικητής λάμπει στην ERIMA
Οι αθλητικές επιτυχίες διαμόρφωσαν από την αρχή το brand ERIMA: Ρώμη, Τόκιο, Πόλη του Μεξικού και Μόναχο – η ERIMA εκπροσωπείται τακτικά στο βάθρο όπου υψώνεται η ολυμπιακή σημαία και αθλητές από όλα τα έθνη αγωνίζονται για το Χρυσό, το Ασημένιο και το Χάλκινο. Η ERIMA είναι ο επίσημος προμηθευτής των Γερμανών αθλητών και στους τέσσερις Ολυμπιακούς Αγώνες.
1960-1980: Η ERIMA είναι πανταχού παρούσα
FC Bayern Munich, FC Schalke 04, VfB Stuttgart, 1. FC Cologne, 1. FC Kaiserlautern, Eintracht Frankfurt και πολλές άλλες – στις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Η ERIMA προμηθεύει σχεδόν ολόκληρη την ποδοσφαιρική Bundesliga. Επίσης, εκείνη την εποχή πολλοί επιτυχημένοι σύλλογοι από τη γερμανική σκηνή του χάντμπολ και του βόλεϊ κυνηγούσαν βαθμούς και τίτλους με τον εξοπλισμό της ERIMA.
1974: ERIMA: Παγκόσμιοι πρωταθλητές με ERIMA
Η ERIMA είναι παρούσα σε έναν από τους πιο ένδοξους θριάμβους της γερμανικής αθλητικής ιστορίας. Η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας με τον Φραντς Μπεκενμπάουερ και τους συν αυτώ κατακτά το Παγκόσμιο Κύπελλο της Γερμανίας φορώντας τις φανέλες της παραδοσιακής εταιρείας. Η εθνική ομάδα εξοπλίζεται με την ERIMA από το 1962. Η συνεργασία διαρκεί μέχρι και μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1978.
1976: ERIMA ως θυγατρική της Adidas
Ο Erich Mak πωλεί την ERIMA για λόγους ηλικίας και έλλειψης διαθέσιμου διαδόχου. Η Adidas αγοράζει την εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρεία με περίπου 600 άτομα προσωπικό εκείνη την εποχή. Το φτερό γίνεται για πρώτη φορά το λογότυπο της εταιρείας. Χάρη σε ειδικά συμφωνημένα συμβόλαια ορισμένες ομάδες εμφανίζονται με τις φανέλες της ERIMA ή της Adidas σε εναλλασσόμενες εβδομάδες.
1980-1996: Από την παραμάνα στα πολλαπλά ομαδικά αθλήματα
Για την ERIMA το δόγμα της δεκαετίας του 1980 διασφαλίζει την ποιότητα. Η ERIMA προσφέρει μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας για ποικίλα αθλήματα, όπως ποδόσφαιρο, κολύμβηση, στίβο, γυμναστική, χάντμπολ, τένις, ποδηλατικούς αγώνες, μπόουλινγκ, μπάσκετ ή τζόκινγκ.
1993: Δύσκολοι καιροί
Την περίοδο αυτή τα κέρδη της εταιρείας προέρχονται κυρίως από την παραγωγή υφασμάτων για την Adidas. Η εξωτερική ανάθεση της παραγωγής στην Ασία λίγα χρόνια αργότερα σχεδόν προκάλεσε την εξαφάνιση της εδραιωμένης για πολλά χρόνια εταιρείας.
1996: Νέα αρχή
Η Adidas προσλαμβάνει τον Wolfram Mannherz για τη ριζική αναδιοργάνωση της καταρρέουσας εταιρείας. Η “κόκκινη μπάλα” γίνεται το νέο λογότυπο της μάρκας. Το φτερό αντικαθίσταται προς το παρόν, αλλά σύντομα γιορτάζει την επιστροφή του.
1998: Το Νέο Πρόσωπο
Ο οικονομολόγος και πτυχιούχος επιχειρήσεων Wolfram Mannherz γίνεται διευθύνων σύμβουλος το 1998 και μέτοχος (49%) της ERIMA το 1999/2000.
Από το 2000: Αθλητικοί σύλλογοι εμπιστεύονται την ποιότητα της ERIMA
Το 2007 η Γερμανική Ομοσπονδία Σκοποβολής ακολουθεί τη Γερμανική Ομοσπονδία Γυμναστικής (2003) ως επίσημος εταίρος της ERIMA. Με την πάροδο των ετών προστίθενται η Γερμανική Ένωση Πετοσφαίρισης, η Γερμανική Ένωση Κανό, η Γερμανική Ένωση Πατινάζ, η Γερμανική Ένωση Αθλητισμού Πατινάζ με Ρόλερ και Χόκεϊ Inline, η Γερμανική Ομοσπονδία Αντισφαίρισης, καθώς και η Αυστριακή Ολυμπιακή Επιτροπή.
2004: Η καθιέρωση του σύγχρονου βασιζόμενος στην παράδοση
Το προηγούμενο σήμα “κόκκινη μπάλα” αντικαθίσταται από το περιβόητο “φτερό” προσαρμοσμένο στη σύγχρονη εποχή. Η σύγχρονη εικόνα του εμπορικού σήματος βασίζεται στην υπερήφανη ιστορία της εταιρείας που διαπνέεται από την παράδοση, δημιουργώντας έτσι ένα επικοινωνιακό επίκεντρο για το μέλλον.
2005: Νέος ιδιοκτήτης
Ο διευθύνων σύμβουλος Wolfram Mannherz αναλαμβάνει τις υπόλοιπες μετοχές από την Adidas-Salomon AG στο πλαίσιο μιας διοικητικής εξαγοράς και είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης της ERIMA GmbH από την 1η Ιανουαρίου 2005. Το σύνθημα “Get together and win” που εφαρμόζει ο Mannherz ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην εταιρική δομή και καθιερώνει έτσι την ταυτότητα της ERIMA: πολλαπλά ομαδικά αθλήματα.
Από το 2008: Η ERIMA επιστρέφει στη μεγάλη αθλητική σκηνή
Με τη συμμετοχή στον αθλητικό σύλλογο TSV 1860 Μονάχου και τέσσερα χρόνια αργότερα με τη μακροχρόνια συνεργασία με την 1. FC Cologne, η ERIMA επιστρέφει στη μεγάλη γερμανική αθλητική σκηνή. Η Dynamo Dresden και η Eintracht Braunschweig ακολουθούν στο ποδόσφαιρο.
2014: Η συνεχής προσπάθεια για καινοτομία
Η καινοτομία αποτελεί σημαντικό πυλώνα της ταυτότητας της ERIMA. Το παγκόσμιο ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο, η ERIMA HYBRID TRAINING, είναι η πρώτη μπάλα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της αυτοκόλλητης και της χειροποίητης τεχνολογίας. Η καινοτόμος μπάλα εντυπωσιάζει με ένα εξαιρετικά ανθεκτικό εξωτερικό δέρμα από πολυουρεθάνη, ειδικά προστατευμένες ραφές και την τεχνολογία “Soft Touch” που βελτιώνει τις ιδιότητες παιχνιδιού.
2016: Χρυσό, ασημένιο και χάλκινο στο Ρίο
Οι αθλητές της ERIMA ξεχωρίζουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Οι αθλητές του κανόε-καγιάκ, της σκοποβολής και του σύγχρονου πεντάθλου διεκδικούν μετάλλια με την ERIMA. Με 14 μετάλλια, η ERIMA είναι το νούμερο 1 στον γερμανικό πίνακα μεταλλίων των προμηθευτών.
2017: Στενή σύνδεση
Μέχρι το 2017 ο Fabian Hambüchen είναι το πρόσωπο της ERIMA στην ενόργανη γυμναστική. Το 2013 προστίθεται η Elisabetz Seitz ως πρέσβειρα της μάρκας. Η νέα ομάδα ενόργανης γυμναστικής της ERIMA συμπληρώνεται πλέον με την χάλκινη Ολυμπιονίκη Sophie Scheder, τον πολλαπλό πρωταθλητή Γερμανίας Lukas Dauser και το νεαρό ταλέντο Tabea Alt.
2018/2019: Το νέο βασικό στοιχείο της ERIMA
Οι προετοιμασίες για τα εγκαίνια του νέου κέντρου logistics βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. 53.000 αντικείμενα της ημέρας, προσαρμοσμένα στις ατομικές επιθυμίες κάθε αθλητή της ομάδας, πρόκειται σύντομα να εγκαταλείψουν το νέο “Home of Teamsport” της ERIMA στο Kirchentellinsfurt της Σουαβίας.